Od czerwca otwarte sale obsługi klientów w czterech śląskich oddziałach ZUS
fot. By Warszawska róg Szerokiej w Tomaszowie Mazowieckim, w województwie łódzkim PL, EU, CC0 - Praca własna, Domena publiczna, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=77593746
Od 1 czerwca przywracamy standardową obsługę klientów w oddziałach ZUS w Chorzowie, Rybniku, Sosnowcu i Zabrzu oraz w podległych im inspektoratach i biurach terenowych.
REKLAMA
Ze względu na utrzymujący się stan zagrożenia epidemicznego, w poniedziałki placówki te będą czynne tak jak w pozostałe dni tygodnia, czyli w godz. 8.00-15.00. Nadal do dyspozycji klientów pozostają skrzynki, do których można samodzielnie składać dokumenty, wnioski i pisma – bez kontaktu z pracownikiem ZUS.
- Zachęcamy do załatwiania spraw przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS. Jest to szybsza i wygodniejsza forma kontaktu i przesyłania dokumentów do ZUS. W razie pytań i wątpliwości dotyczących wypełniania wniosków z Tarczy Antykryzysowej można kontaktować się z ekspertami ZUS poprzez dodatkowe infolinie. Szczegółowe wyjaśniania dotyczące wsparcia ZUS dla przedsiębiorców są dostępne na naszej stronie internetowej w pliku Tarcza Antykryzysowa - dodaje Beata Kopczyńska, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa śląskiego.
- Zachęcamy do załatwiania spraw przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS. Jest to szybsza i wygodniejsza forma kontaktu i przesyłania dokumentów do ZUS. W razie pytań i wątpliwości dotyczących wypełniania wniosków z Tarczy Antykryzysowej można kontaktować się z ekspertami ZUS poprzez dodatkowe infolinie. Szczegółowe wyjaśniania dotyczące wsparcia ZUS dla przedsiębiorców są dostępne na naszej stronie internetowej w pliku Tarcza Antykryzysowa - dodaje Beata Kopczyńska, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa śląskiego.
PRZECZYTAJ JESZCZE